Thursday 29 November 2012

My Friends....

Assalamualaikum.....
 
korang apa khabar? sehat? ok,berbalik kpd tajuk entry,My friends.korang semua ada kwn x? mestila ada, x kan x dak kot.kalau korang ada saye pon ada. nama kwn saya nadia erisya,farisha izza,fazlin and ramai lagi la. malas nak tulis banyak2. depa semua ni satu kelas ngan saya,5 cengal tahun depan naik darjah 6.nadia erisya ngan farisha izza ada blog. fazlin x dak kot.apa lagi hah nak tulis? taon ni sekolah saya yg dapat 5A UPSR 19 org. Fuhh! meningkat banyak jugak la. taon lepas 12 org.saya harap saya boleh dapat 5A UPSR taon depan.Amin...


Okey,bye!


1 comment :

  1. Cantik blog.. mana dapat background ni??
    cantik !! then yang cover tu amik dekat mana?? tolong ajar kan boleh??

    ReplyDelete

Leave your comment here :)
No harsh/bad words ;)