Wednesday 5 March 2014

Aku Kembali!

Assalamualaikum...


Wahaha,tajuk bukan main.... :p hari ni last day UP 1... BA susah jugak la,huhu... pejam celik pejam celik dah masuk bulan Mac... kejap je kan,hehe... sekolah okey je... sekarang ni saya rapat jugak la dengan kawan2 sekelas saya tu,hehee... satu perkembangan yang baik ;)

Petang tadi ada jamuan hari lahir kat rumah cikgu saya... jamuan tu untuk kelas 1 AF je la,hihi... untuk bulan Januari dan Februari.... sedap jugak kek yang cikgu beli tu,kek pandan... hehee...rugi sape yang tak pegi tadi...

Haa,lagi satu... sebenarnya saya ada buat doodle,guna paint je la... takdelah comel sangat,tapi kira okey la dari yang dulu tu,hehee... saya buat macam2 warna... saja nak tengok tangan saya ni berseni atau tak :p nanti saya buat entry untuk doodle tu,komen2lah sikit nanti tau... tapi saya rasa tu doodle paling cantik yang pernah saya buat,hahaa... :p sebab sebelum ni semuanya agak buruk tak cantik kan,heee~

Oh,itu je... Sekian... Assalamualaikum...

Sayonara

17 comments :

  1. Welcome back.. salam berblogging.. :)

    ReplyDelete
  2. selamat berblogging . . ngee ~ :D

    ReplyDelete
  3. pejam celik pejam celik,, result spm dah nak kluar.. sobsob. rindu awak !

    ReplyDelete
  4. rindu fatanah, lama dh tak nampak. amek bahasa arab eh? wahh boleh speak arab lah ni. bagus2 ^^

    ReplyDelete
  5. @Niena Reen ahaha... rindu kak niena jugak... hehee... ;DD

    ReplyDelete
  6. @Aisyah azizon all the best,ye akak!! :DD rindu nak singgah blog akak,hehee... :)

    ReplyDelete
  7. @Mazni Munawar huu,terharunya.. hahaa... a'ah,memang kena ambik pun b. arab... takdelah hebat sangat nak speak arab tu,tau sikit2 je... tengah belajar lagi,hihi ^^

    ReplyDelete
  8. hehe akak pun dulu ambik b.arab. hehe gila jatuh cintaaaa. best. serius, b..arab lagi mudah daripada b.melayuu.

    hehe keep studying ye fatanah yang bijaksana ^^

    ReplyDelete
  9. @zakira afina wah,akak terer b. arab la kan,hehee... :DD harap saya pun boleh jatuh cinta dengan b. arab ni,hehe...

    terima kasihhh,akak!! <3

    ReplyDelete
  10. rindu kat sis..

    ReplyDelete
  11. Welcome to me also...as new blogger.

    ReplyDelete

Leave your comment here :)
No harsh/bad words ;)