Friday 12 September 2014

Holiday and Homework

Assalamualaikum..

Untitled

Seperti yang anda ketahui,esok bermulalah cuti sampai ahad minggu depan! hehe... bagi yang bekerja tu, bekerjalah dengan bersungguh-sungguh yaa xD kalau sebut cuti je,mesti semua rasa tak sabar dan excited nak cuti kan? yaa,sepatutnya begitu.. tapi,kalau yang masih sekolah lagi macam saya ni... kerja sekolah mesti banyakkk kan? huhu.. setiap subjek ada homework.. saya teramatlah pasti bahawa semua pelajar dibekalkan dengan kerja sekolah yang sangat banyak terutamanya waktu cuti macam ni.. cuti lagi panjang,kerja sekolah pun lagi banyak.. saya harap saya dapat siapkan semua homework tu secepat mungkin,nanti boleh relaxx~ tapi,bergantung kepada kerajinan jugak.. hehee... okay,bye! :)

                                                        Sayonara! Have a nice holiday! ;D


                                                     p/s: kenapa ayat aku 'baku' sangat?? :P 

4 comments :

  1. Bagus siapkan cepat2, nanti boleh bercuti dengan tenang :)

    ReplyDelete
  2. sama lah ngan kita.. lagi2 nak pt3 ni T-T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan?? Hmm,kalau form 3 dgn form 5 lagu banyak homework.. Gud luck for your pt3!

      Delete

Leave your comment here :)
No harsh/bad words ;)