Thursday 20 December 2012

Kemas Kelas

Assalamualaikum......
                                                                   
Hari ni saya nak citer pasaaaaal kemas kelas! Tudia, banyaknya 'a' dia. hehehe..... Pagi tdi lebih kurang pukul 9 lebih saya pegi sekolah sebab nak belajar kemas kelas. Yang datang tadi 7 orang je. Budak laki yang datang 2 orang SAHAJA. Padehal hari tu dah bagitau kat diorang. Ntahla lupe ataupon malas nak datang. Perempuan 5 orang,saya, Nadia,Fazlin, Athirah dengan Auni. Laki pulak Adib dengan Muhaimin.

Tapi tadi tiba2 je Muhaimin tu sakit perut. Pastu die telefon la mak die suroh ambik.(rasanyalah) Lepas die balik Adib tinggal sorang2 je. Kesian.....hehehe... Tapi yang banyak buat keje pon perempuan je. Sapu sampah, angkat rak, angkat kerusi semua budak perempuan yang buat. Adib tu tolong lap rak dengan susun kerusi je. Huh...
Class Jobs!!! :D
                                                       
Pastu lebih kurang pukul 11 lebih tu saya dengan kawan2 pegitolong cikgu kat dalam bilik SPBT. Tolong cop buku2 teks dengan tulis ape ntah. Tapi ramai kawan saya balik awal tadi. Saya tengah cop buku2 teks lagi masa tu. Yang balik paling lambat pon saya dengan Athirah. Lepas habis cop buku2 teks tu saya dengan Athirah makan nasi lemak pulak sebelum balik tadi. Pastu baru la balik. Tapi saya x de gambar2 yang di-snap masa kemas kelas tadi sebab x bawak camera. Nadia je yang bawak. Die kata nanti die bagi la gambar2 yang telah di-snap tadi. Tapi x tau la bile. Okeylah, dah x larat nak tulis banyak2 dah ni.

                               Okey, bye! See you in the next post!Senyum sokmo!!! ^_^

3 comments :

  1. haha,Fatanah,kite pon dh update pasal klas kite tdi.Tlg singgah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry, baru hari ni nak perasan komen ni. Dah singgah dah. hehehe..... :D

      Delete
  2. Hehe...Memang rajin pon(perasan) ^^

    ReplyDelete

Leave your comment here :)
No harsh/bad words ;)