Monday, 22 July 2013

Hari Sukan SKPS 2013

Assalamualaikum...

Hari sukan ni dah lepas dah,hujung bulan jun hari tu... blog saya kan tak boleh bukak,saya tak post la entry pasal hari sukan ni kan? hari ni baru berkesempatan nak tulis entry,hehe ^^ saya rumah hijau,korang rumah sukan apa? rumah hijau nama dia syahbandar,rumah merah bendahara,rumah kuning temenggong dan rumah biru laksamana,hehe saya tak masuk apa-apa pon,lari 4x100 dengan 100 meter je,hehe haa,lagi satu saya masuk tarik tali... kami dapat tempat kedua! mula-mula lawan dengan rumah biru,kami menang... pastu final dengan rumah merah,kami kalah... tapi dapat tempat kedua lah,rumah merah johan... okeylah tu kan? tarik tali perempuan rumah hijau badan semua kecik2,hehe mana tak kalah dengan rumah merah yang kuat tu... rumah kuning ketiga,rumah biru keempat...

perbarisan saya tak masuk... yang masuk perbarisan tu semua tak terlibat dengan apa-apa acara,jadi saya tak masuk la sebab saya terlibat... huhuhu perbarisan rumah hijau dapat tempat ketiga... tempat pertama rumah kuning... perbarisan diorang cantik la,siap ada naga lagi tu,hehe pemenang keseluruhannya rumah merah(bendahara). kedua rumah kuning(temenggong),ketiga rumah hijau(syahbandar) dan keempat rumah biru(laksamana)... rumah kuning dengan hijau tak banyak beza pon,mula-mula rumah hijau mendahului rumah kuning,pastu rumah kuning pulak... kalau tak mesti rumah hijau dapat naib johan,huhu... sebenarnya saya rumah kuning,pastu saya tukar ke rumah hijau...okeylah,tengok la gambar2 kat bawah ni ye! ^^
acara tarik tali

cikgu muttakin akmal dan tunangya...
lontar peluru! ^_^
berat tak bola nih? hehe

aina!
lontar peluru lelaki tahun 6

farisha comel!
markah rumah sukan... tengok rumah hijau tu,hehe
amboi aimi!
fazlin dan nawal
hehehe
taekwando! haiyakkk!
juliana!
candid je ni,hehe
saya dan nawal... pelik lah muka saya
orang-orang yang comel!
dari kiri: syaheila,fazlin,juliana,auni dan nawal
auni sorang je buat peace?
adudu datang,hehe
nawal cantik!!!
nawal dan syaheila
ni khemah untuk murid-murid
perbarisan rumah hijau
rumah biru,siap ada payung diraja lagi tu,hehe
badut rumah merah!
naga rumah kuning! hehe


perbarisan rumah sukan
rumah kuning dan merah
rumah biru dan hijau,nampak tak adudu tu?

rumah hijau!
nawal!
perbarisan rumah kuning!
tengah tu paling tinggi

nak semua ni boleh? hehe

saya dah letak watermark yang kak irdina bagi tu kat gambar2 ni, nampak tak? saya letak kat bawah sebelah kanan.... okey tak? okeylah,tu je untuk entry kali ni... see you soon! ^^

Sekian,wassalam... :D

22 comments :

  1. banyak nyer gambo...dah tukar biru pulak ye sis?cantik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha,kalau ikutkan banyak lagi gambo nak letak...heee haah,dah tukar biru.... :)

      Delete
  2. singgah sini dr blog sis kathy..
    adik sk pokok sena penang eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah,saya sekolah sk pokok sena penang...hihi :) terima kasih lawat blog ni.. :)

      Delete
  3. teringat kembali sukan masa zaman sekolah dulu.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.... kalau dah besar mesti kita akan ingat kenangan dulu2.... :)

      Delete
  4. Replies
    1. gambar hg tak banyak pon,satu tu je... hg kan masuk lompat jauh... kena beratur kat perhimpunan... huhu takpa nanti aku tangkap gambar hg banyak2,hehe :)

      Delete
  5. wowo,manyak gamba.. :3
    P/S:nie Athirah Rohaidi
    :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe,memang banyak gambar.... suka tangkap gambar,hohoho :)

      P/S : hahaha,saya tahu... park ah ra... :) sedap nama tuh,hihi :)

      Delete
    2. Follow blog baru aku leh dak?Hehe.. XD
      http://immaexotic.blogspot.com/

      Delete
    3. hehehe,boleh2.... :D nanti dulu tau....

      Delete
  6. Pokok Sena kat Kedah ke dik ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak lah,pokok sena kat penang...hehe :) kalau kedah lagi dekat dengan sekolah akak kan? hihi :D

      Delete
    2. Ouhhh . Ingatkan kita duduk dekat-dekat je . Tipah tertipu ekeke .

      #teringat waktu hari sukan tahun lepas . Tahun ni sukan kat sekolah menengah memang laiiiiinnnnnn sesangatt o.O

      Delete
    3. hahaha,takla...

      #sekolah menengah dengan sekolah rendah mestila lain hari sukan dia kan? hehe... :) barula ada kelainan sikit,hehe :D

      Delete

Leave your comment here :)
No harsh/bad words ;)