Tuesday, 24 September 2013

Berlakon(Program Tahun 6 SKPS 2013)

Assalamualaikum

Galaxy dreams

Semalam ada aktiviti berlakon... ni antara program tahun 6 la... takdela macam berlakon sangat pon,hehe Cikgu suruh ikut macam cerita P. Ramlee...ikut la cerita yang mana2 pon...ambik babak je,bukan ambik keseluruhan cerita... masa untuk berbincang 15 minit dan masa untuk mempersembahkan lakonan tu 5 minit je... ada 26 kumpulan, A sampailah Z... nasib baik sempat habis hari tu jugak...

 Kumpulan saya pilih cerita Pendekar Bujang Lapok... cerita tu ada babak lawak dia,hehe...kumpulan saya ambik babak yang masa tok guru tu kena siram dengan air kat atas kepala...hehe,babak tu lawak jugak la... kumpulan nadia ambik cerita Pendekar Bujang Lapok jugak tapi babak lain...babak yang mambang mambang tu la,hehe...

Kumpulan Faiz paling best,pandai diorang berlakon,hehe... lawak! semua orang gelak...lepas habis semua kumpulan persembahkan lakonan masing2,kami pon balik... aktiviti ni cikgu buat lepas rehat sampailah tamat waktu persekolahan...

Sekian,assalamualaikum


6 comments :

  1. wah adik...pandai berlakon dah sekarang :)

    ReplyDelete
  2. eniiii angkat kain jemuran . . hujan dah turun . . hehehe cita p.ramlee semua best2 kadang2 skrip dya pon dh leh hafal . hee ~

    ReplyDelete
  3. sis kathy : hehe,saya bukan reti sangat nak berlakon ni... :)

    ReplyDelete
  4. cik akak : haha,takdelah...saya berlakon jadi ramli je... tak bayak pergerakan sangat pon,hihi :)

    ReplyDelete
  5. kak murni :babak tu la yang kumpulan saya berlakon... lawak kan? keh3 :) betul tu,citer p.ramlee semua best... tu lah,saya hafal skrip pendekar bujang lapok ni...hehe,sampai sekarang ingat lagi :)

    ReplyDelete

Leave your comment here :)
No harsh/bad words ;)