Sunday, 15 September 2013

Tanggal 31

Assalamualaikum...

Lamanya tak buat entry,huhu.... rindu kat blog ni... hari tu tak boleh bukak,hari ni boleh dah.... hehe,alhamdulillah :) saya nak buat entry ni lama dah sebenarnya.... hmm,hari isnin ni sekolah cuti sambut hari malaysia yang ke-50... dah 56 tahun negara kita aman daripada sebarang jajahan kan? alhamdulillah,kita sekarang ni dapat hidup dengan aman dan damai... tak macam zaman datuk nenek moyang kita dulu... hidup susah..

Kita kena hargai kemerdekaan negara kita... pejuang2 negara yang bertungkus-lumus berkorban demi negara... hingga ada yang terkorban..jasa mereka teramat besar...

Sekian...

5 comments :

  1. Harap2 negara kita takkan diserang oleh syiah. Syiah pun dah makin berlungguk kat Malaysia ni. Sampai beratus ribu.. Harap "masa" tu takkan tiba.

    #harap tak jadi macam Palestin,Syria,Rohingya dan Mesir. Aamiin :)

    ReplyDelete
  2. kak irdina : haah.... setiap hari kat paper mesti ada je pasal syiah ni... tu la,dah berleluasa dah sekarang ni,hmm...

    #Aminnnn :D

    ReplyDelete
  3. cik akak : betul tu,alhamdulillah... :)

    ReplyDelete
  4. dah 2 kali tak boleh bukak kn sis?nape ek?

    ReplyDelete

Leave your comment here :)
No harsh/bad words ;)