Saturday, 24 August 2013

Running Girl!

Assalamualaikumblogger-emoticon.blogspot.com

Kemarin saya ada tusyen Math dengan Sains. Tusyen mula pukul 3 setengah rasanya semalam,balik sekolah awal pukul 12 lebih.... hari Jumaat mesti balik awal kan? semalam saya dengan kawan2 lain ada yang duduk kat sekolah... Nadia,Farisha,Athirah Rohaidi,Athirah Yuseri,Khairunnisa,Syazwina,Juliana,Syaheila dan ramai lagilah,hehe... ramai jugak yang dok kat sekolah... semalam kami makan makanan yang mama Nadia buat....sedap!hingga menjilat tupperware,hohoho...
gambar ni saya buat sendiri guna photoscape.... background dia saya buat warna putih,bukan transparent,hehe.... :D

Kami start main running girl...ala-ala running man,hehe... athirah rohaidi ajak,kalau tak dia nak buat filem tapi tak jadi...tak tau la sebab apa,hehe saya kumpulan dengan Nadia,Juliana,Farisha,Syafiqah Nadiah...athirah rohaidi kumpulan dengan Khairunnisa,Athirah Yuseri,Syazwina dan Syaheila... 5 orang satu kumpulan... mula-mula kumpulan  athirah kena kejar kumpulan saya... pastu kami tukar pulak..tukar setiap 15 minit... kumpulan saya banyak yang menang,hehehe... tapi athirah rohaidi lari laju,payah nak kejar dia... akhirnya dapat tangkap jugak athirah rohaidi,hehe... tapi athirah memang lari laju pon,tu la dia terpilih masuk acara lumba lari masa hari sukan tu... kan athirah? hehe
Pukul 2:40 kami berhanti main... masuk kelas,tunggu cikgu datang... waktu tusyen Math kami kena buat ujian paper 2 pulak,hari tu dah buat ujian paper 1 yang dapat 39/40 tu...paper 2 saya dapat 20/20 bersamaan dengan 40/40... ada lagi 3 orang yang dapat  20/20 sama macam saya...hehe:duck:
Tusyen Sains pulak... kami kena gabung kelas dengan kelas Meranti... hehe...buat dekat makmal sains... Sains kami sambung bincang modul PDCA je... tinggal lagi 2 modul je yang tak sempat bincang... minggu depan kot cikgu nak bincang,heheblogger-emoticon.blogspot.com

Sekian,wassalam:carefree:

10 comments :

  1. haha,sampai kasut kami terkeluar masa Fatanah nak kejar kami. xD

    ReplyDelete
  2. cik akak : insyaallah cik akak...doakan saya ye,hehe :D

    ReplyDelete
  3. athirah : hahaha,tu lah... hampa lari laju gila! :) hehe :D

    ReplyDelete
  4. sis kathy : hehe,biasa2 je... terima kasih! :)

    ReplyDelete

Leave your comment here :)
No harsh/bad words ;)