Friday 23 August 2013

Saja-saja Cerita

Assalamualaikum:!:

Follow Me On Tumblr http://cokgulenadam.tumblr.com/
comel je gambar ni....
Saya nak cerita ni... baca eh? hahaha.... korang nak baca ke tak nak?korang nak baca ke tak nak? korang nak baca ke tak nak? maaf kerana terpaksa menunggu,hahaha... bukan ada orang nak baca pon kan? syok sendiri betol la saya ni,hehehe (merapu sikit eh,takpe kan? sikit je,hehehe)

Okey2... tak payah merapu2 dah... Esok hari Jumaat saya ada tusyen Math dengan Sains... memang kalau nak dekat UPSR cikgu akan  buat tusyen seminggu berapa kali la kan?... esok habis kedua-dua tusyen ni pukul 6 petang... lama jugak... esok saya duduk kat sekolah la dengan mana2 kawan yang duduk sekolah lagi... Nadia pon duduk sekolah rasanya.... hehe budak laki memang tak boleh duduk sekolah,kena sembahyang Jumaat... tusyen esok saya pakai baju kelas je... hehe simple je... 
Tumblr
laci comel!
Haa,ni cerita lain pulak... Isnin minggu depan sekolah saya akan mengadakan Pelancaran Hari Kemerdekaan... hehehe..setiap murid WAJIB beli bendera... seringgit satu...hehe beli daripada guru kelas masing-masing... pastu macam tahun2 lepas,kelas mana yang paling banyak bilangan benderanya akan menang....dia ikut tahap... tahap 1 dan tahap 2... baru okey!thumb 

Ni cerita lain lagi,hehehe...Sabtu(lusa) sekolah ganti kan? memang kebanyakan sekolah akan bersekolah sabtu ni... tapi sekolah saya murid2 darjah 6 ada ceramah Bahasa Inggeris kat dewan sekolah... tahun2 yang lain belajar macam biasa kot... pastu cikgu kata hari sabtu ni ada jamuan...semua murid2 pon yeay! la kan.... jamuannn,mesti best... tapi cikgu cakap darjah 6 takde jamuan,kena dengar ceramah tu,huhu... sedeyh2... tapi guru kelas saya kata tengoklah dulu macam mana mungkin ada jamuan yang dikhaskan untuk  murid2 tahun 6 sahaja kot... cikgu kata cikgu akan bincang dengan guru kelas tahun 6 yang lain... harap2 la ada jamuan untuk murid tahun 6,hehehe:86:

Get ready for tomorrow! Byep!

6 comments :

Leave your comment here :)
No harsh/bad words ;)