Tuesday, 13 August 2013

Main Bunga Api!

Assalamualaikum

Wahahaha,saya nak letak je gambar saya dengan adik2 saya main bunga api,hehe.... ada sikit je... dan blur,tak jelas,huhu... takpelah... korang tengok je lah ye... best ooo...hehe hari ni opah dengan 3 orang sepupu saya nak datang...bolehla main bunga api dengan diorang malam ni,hohoho... saya main bunga api je,mercun tak main... hehehe... saya main bunga api biasa dengan bunga api besi...saya lagi suka bunga api besi sebab corak api dia lagi cantik,hehehe... 

yang saya pegang tu la bunga api besi,cantik kan api dia tu?

tengah ambik api daripada bunga api adik saya,hehehe :)

weee! bestnya main bunga api! hahaha

blur la pulak gambar ni....

???

hai!!



Sekian,wassalam

19 comments :

  1. bestnya main bunga api~~ dah lama tak main :(

    ReplyDelete
  2. akak dah tak ada feel nk main bunga api dah..
    tengok anak buah main je la..huhu

    ReplyDelete
  3. hak3... kelmarin baru akk pegang bunga api.. tu pon sepupu budak kecil maen... tu pertama kali tuk raya kali ni pegang bunga api.haa

    ReplyDelete
  4. kak ina : hehe,memang best... dah besar2 ni tak selalu main dah kan?

    ReplyDelete
  5. kak normi : hehehe,memang best! :)

    ReplyDelete
  6. kak yaya : yela,akak kan dah besar,hehehe... tengok je la.... :)

    ReplyDelete
  7. kak iqa : hahaha.... saya pon kat entry kali pertama saya main bunga api raya tahun ni,hehehe... :)

    ReplyDelete
  8. sis kathy : wee!hehe,memang seronoklah... :D

    ReplyDelete
  9. Main bunga api hritu...pstu spupu kecik main terkena tangan..abeh fobia!

    ReplyDelete
  10. bunga api besi ni dah payah nak cari skrg =) tp kalau main mercun lg syok..

    ReplyDelete
  11. Tahun ni akak tak main ape-ape bunga api . Hohohohohoh .

    #adik dah pandai buat watermark sendiri eh ? serius cantik !! :D

    ReplyDelete
  12. farhana : tu la,main bunga api pon kena hati2 kan? huhu kesian dia...

    ReplyDelete
  13. hahaha...raya tahun ni saya tak pernah main mercun lagi

    ReplyDelete
  14. kak irdina : akak kan dah besar,hehehe... :)

    #takdelah,tu kak yaya bagi.... sejak saya berblogging ni,banyak jugak la saya dapat..hehehe... rezeki... :)

    ReplyDelete
  15. Tahun lepas pun akak tak main . Takde kawan . Huaaaa ok tak sedih sangat pun . Hehehe :D

    #adik ni baiikkk sangat . Sebab tu rezeki melimpah-limpah tauu :D :D

    ReplyDelete
  16. kak irdina : tahun lepas adalah jugak saya main mercun,hehehe... kesian akak! hehehe :)

    ReplyDelete
  17. #saya biasa2 je la... akak lagi baik tau! saya tau buat header tu pon sebab ikut tutorial akak,terima kasih akak! :)

    ReplyDelete

Leave your comment here :)
No harsh/bad words ;)