Thursday, 22 August 2013

Sekolah Tadi...

Assalamualaikum:70:

Tumblr | via Tumblr

Haa,yang ni baru entry pasal sekolah tadi,hehehe... Insyaallah kali ni saya tak lupa dah,muehehehe:73: Hari ni kat sekolah saya ada pertandingan hafazan,khat dan macam2 lagilah untuk murid2 pendidikan khas... pertandingan peringkat negeri.... tadi kat perhimpunan cikgu bagitau la pasal kena jaga adab bila ada pelawat datang sekolah,ucap salam kat diorang bila berjumpa dan pesanan lain lagi,hehehe:60: pastu cikgu ada bagitau jugak tanggan mana yang boleh digunakan... darjah 6 kena guna tangga belakang dekat dengan kantin... ada tangga yang tak boleh guna sebab tangga tu laluan untuk pergi ke mana2 tempat pertandingan kat tingkat atas... kalau ada yang langgar arahan,memang kenalah dengan cikgu disiplinn,hihihi... habislah sapa yang kena tu! hehehe:49: dan ada jugak kawasan2 larangan yang kami tak boleh pegi lansung macam dewan sekolah sebab kat situ ada pertandingan jadi memang tak boleh pegi la....:30: 
Image Spark - Image tagged "cats", "sorting" - tomasa
mana yang paling cute?hehe
Tadi ada tusyen Math,cikgu bagi kami buat soalan paper 1... cikgu akan ambik markah,jadi memang dilarang meniru lah tadi... saya salah 1 soalan,dapatlah 39/40.... soalan tu agak susah la jugak,ramai kawan2 saya yang salah soalan tu.. saya hentam je soalan tu,hehehe... ada yang hentam tapi betul! nasib baik betul... hohoho kawan saya,Athirah, yang pandai buat doodle tu,hari tu saya ada suruh dia buat nama saya,hehe... lagi sikit je nak siap... saya suruh dia tulis nama kawan2 saya dan macam2 lagi... pandai dia buat,ramai orang mintak dia buatkan doodle untuk diorang...tangan seni katakan,hehehe:face17: tusyen tadi balik lebih kurang dalam pukul 3 suku kot... okeylah,tu je...:135:

Sekian,wassalam:41:

10 comments :

  1. Terer la fatanah maths. Fana pon x pernah 38 kebawah.. :)

    ReplyDelete
  2. Haha,tdi ingat gi pasal Shazly nak kata DOODLE tapi dier kata DODOL.. xD BWAHAAHAH! XD

    ReplyDelete
  3. farhana : hahaha....farhana pon hebatlah! tak pernah 38 ke bawah,heat2.. :)

    ReplyDelete
  4. athirah :hahaha,lawak gila kan? hehehe :) macam mana lah doodle boleh tukar jadi dodol....pelik2,hahaha XD

    ReplyDelete
  5. sis kathy : saya biasa2 je... hehe :)

    ReplyDelete
  6. Dulu akak kadang2 dapat 37 ... pernah sekali tu akak dapat 7/40 je ! Sebab tak sempat buat . Huhuhuuu ...

    #nasib baik jugak UPSR 4A1B .. Kalau 1A je memang masakkk >,<

    ReplyDelete
  7. kak irdina : wah,terer akak! :) nasib baik bukan exam betul2 kan akak? hehe....kalau exam,naya! haha... tu la saya pon kadang2 tak sempat habiskan soalan,masa dah tamat..huhu...jadi kena hentam je la,nasib la kalau betul..hehe :)

    # okey la tu,akak! tu la,kalau 1A je...saya tak tau la nak cakap,hehe.... memang kena masakkk la jawabnya

    ReplyDelete

Leave your comment here :)
No harsh/bad words ;)