Tuesday 20 August 2013

Alhamdulillah...

Assalamualaikum:111:


Tadi saya check chatbox... wah! alhamdulillah,saya menang contest Cik Akak Comel ni,hehe --->Klik-klik syawal by cik akak comel tak sangka betul saya... walaupun dapat saguhati je,tapi gembira sangat sebab ni first time menang contest,hehehe... tempat pertama dimenangi oleh Kak Yumida...entry kak yumida ni memang ohsem gila lah,hehe... pandai dia buat,memang layak dapat tempat pertama.... kedua Abe Fais entry best lah dia buat,siap ada pantun lagi,hehe:smiles:ketiga pula blogger femes Aku Penghibur dia suka baca novel terutamanya hasil penulisan Ramlee Awang Murshid... hehe,saya pon suka baca novel jugak... blogger-emoticon.blogspot.com ketiga-tiga orang pemenang utama ni memang layak jadi pemenang berdasarkan entry mereka yang best dan meletop tuh,heheblogger-emoticon.blogspot.com saya nak ucapkan tahniah la kepada semua pemenang contest ni. Korang nak tengok blog diorang? Klik je nama diorang kat atas tu ye,hehe  Blog cik akak comel ni memang selalu ada entry baru.... banyaknya idea cik akak! hehe... dalam sehari boleh buat banyak entry.... dalam sebulan beratus-ratus dah entry,hehe... saya ni kering idea lah,huhu... boleh tolong? Cik akak ni baik tau orangnye... jadi,rajin-rajinlah anda berkunjung ke blog mereka semua nih... hehe

Sekian,wassalam

10 comments :

  1. Alhamdulillah rezeki adik lah tu...hihi...
    soal idea entri tu cik akak ambil apa yang cik akak buat hari2...jalan blog rakan-rakan...kat situ dapat ilham...:)
    tahniah untuk adik juga tau...:)

    ReplyDelete
  2. tahniah sis..kathy takda rezeki...

    ReplyDelete
  3. cik akak : wah,terima kasih akak bagi tips,hehe :) terima kasih! :)

    ReplyDelete
  4. sis kathy : terima kasih! mungkin lain kali sis,hehe :)

    ReplyDelete
  5. kak yaya :terima kasih,kak yaya! :)

    ReplyDelete
  6. farhana : ya!betul tu! rezekii....hehehe :D alhamdulillah...

    ReplyDelete

Leave your comment here :)
No harsh/bad words ;)