Monday, 19 August 2013

Takde Tajuk....

Assalamualaikum:frog:
Prioded :l
:dispm::rusrs::XD:
Okey,saya buat entry ni cepat2 sikit ye sebab malam ni ada tusyen,hehehe... Tadi kat sekolah macam biasa la hari Isnin ada perhimpunan... masa perhimpunan tadi ada sorang budak muntah,budak darjah 1 kalau tak silap saya... saya tau ni pon sebab kawan saya yang bagitau,hehehe... saya tak jaga kelas tahun 1... kawan saya tu yang jaga.... tadi satu kelas hadir,hehehe...baguslah.... takde sorang pon yang tak datang sekolah hari ni...  tadi sepatutnya kelas tambahan Sains,tapi tukar BM .... sebenarnya kelas BM esok,tapi sebab esok cikgu BM tu takde kat sekolah,dia ganti la siap2 hari ni... esok kelas tambahan Sains la.... esok saya ada tusyen jugak, subjek MT dengan BI... malam ni subjek BM dengan Sains... saya dah siapkan dah buku tusyen dengan yuran bulan Ogos kat dalam beg,hehehe... senang sikit,nanti tak la jadi kalut kan? :star:
Be awesome today

Tadi waktu BI,teacher bagi duit raya,hehehe... bertambah la duit raya saya! hohoho blogger-emoticon.blogspot.com hari ni kantin dah bukak balik....hehehe... boleh makan macam biasa,tapi rasa pelik jugak la sebab dah lama tak makan kat kantin sejak bulan puasa hari tu....bulan puasa kantin kan tutup,hahaha... waktu rehat saya beli makanan kat koperasi je....waktu rehat kelas tambahan baru saya pegi kantin beli nasi... hehehe...

Sekian,wassalam:114:

14 comments :

  1. he3..update sal skolah =) trigat masa skolah2 dlu..belajar elok2 ye dik..dpat result cmerlang..nnti dpat duit raya lg..

    ReplyDelete
  2. hihi,, siapalah yang muntah tu ye.. kesian dia, terlbih makan rendang kot tu...

    teringat mama masa masa zaman mama kecik-kecik dulu, mama muntah juga, terlebih makan pau.. hihi

    ReplyDelete
  3. wah dah sekolah adik akak ni ye..belajar rajin2 ye syg ^_^

    ReplyDelete
  4. kak nadya : hehe,mesti rindu kan? :)

    ReplyDelete
  5. terima kasih! insyaallah! hehehe,sape nak bagi duit raya tu? :D

    ReplyDelete
  6. mama : saya pon tak tau lah,tapi rasanya budak darjah 1...hehe,kesian dia

    terlebih makan pau,hehe lawakla... :D

    ReplyDelete
  7. kak iqa : hahaha,kak iqa jangan jeles...hehehe :D

    ReplyDelete
  8. kak yaya :haah,dah sekolah balik dah setelah lama bercuti,hahaha.... insyaallah,kak yaya sayang! :D

    ReplyDelete
  9. Akak pernah jaga kelas darjah 3 waktu akak darjah 6. Bising gileeee macam ape je . Zoo lagi senyap rasenye . hahahaha.....

    #tahun ni adik dapat berape ringgit duit raya ? :D

    ReplyDelete
  10. kak irdina :tu la kan? diorang bising mengalahkan zoo,adoii... penat nak jaga...saya penah jugak jaga kelas yang bising sangat tu...

    # lebih kurang 100 lebih rasanya,hehe... tapi sikit dari tahun lepas,huhu akak pulak?berapa dapat? hehe :)

    ReplyDelete

Leave your comment here :)
No harsh/bad words ;)