Tuesday, 20 August 2013

Hai!

Assalamualaikumblogger-emoticon.blogspot.com

Pagi tadi kat sekolah macam biasa lah kan,ada perhimpunan... pastu murid2 kena minum susu 1 Malaysia... hihi blogger-emoticon.blogspot.com Tadi saya kena baca ikrar kat depan perhimpunan,ikrar murid... pastu tergagap sikit tadi...huwaaa!malunya! huhu:wower: nasib baik Muhaimin,ketua murid SKPS,bagitau... hehe.... bacaan ikrar ni ada gilirannya antara saya,Muhaimin dengan Iqbal... giliran saya hari ni,huhu.... tapi saya buat tak tau je la...hehe:n3n:
Ni la susu 1 Malaysia tu,saya suka kotak dia tu comel! heheblogger-emoticon.blogspot.com
Sin título
hehehe 
Hari ni ada tusyen PUJI.... saya pegi dengan nadia ayah saya hantar.... balik tusyen Nadia pulak hantar saya balik rumah,hehehe:shylaugh: tadi tusyen waktu Math cikgu bagi soalan matematik kertas 2 minggu depan baru kertas 1... BI pulak saya kena buat karangan berdasarkan gambar,saya dapat 13/15.... lagi 2 je lagi,huhu...  Esok kena pakai pakaian unit beruniform,saya Puteri Islam... kena pakai baju puteri islam la esok,hehe...

Sekian,wassalam ^^ 

12 comments :

  1. he3 iklan susu selalu je keluar kt tv =) tgok susu tu teringat dlu2..ish3 teringat saje..adik ni penolong ketua murid ke?? besar juga tggjwb tu..

    ReplyDelete
  2. adik masih sekolah rendah rupa...hihi...
    belajar rajin tau :)
    nanti cik akak bagi banyak hadiah...hihi

    ReplyDelete
  3. Akak tak pernah lagi minum susu satu Malaysia tu . Sedap tak dik ? Hehehe ...

    #akak dulu pun puteri Islam jugak! Tapi sekarang akak masuk ehem ehem... silat . (tapi latihan tak pergi pun xD)

    ReplyDelete
  4. betul tu... iklan susu selalu je keluar kat tv kan? hehehe :) haah,saya penolong ketua muri...betul tu,besar jugak tanggungjawab saya tu...

    ReplyDelete
  5. cik akak : hehehe,haah saya masih sekolah rendah lagi,darjah 6 :)
    insyaallah akak!wah,hadiah apa tu? hehe :D

    ReplyDelete
  6. kak irdina :sekolah menengah memang tak dapat kan akak? hehe :) rasa dia boleh tahan la.... hehe :D

    #wah,sama! hehe :) wow,akak pandai bersilat la ni? saya pon dulu ada jugak belajar silat ni,tapi sekerat jalan je,hehe :)

    ReplyDelete
  7. wow..susu satu malaysia.lawa le kotak dia

    ReplyDelete
  8. kak iqa : hehe,betul kan saya tulis? hahaha,tu la comel sungguh saya rasa! hihi :D

    ReplyDelete
  9. dulu akak tak minat sangat minum susu tu yang kecik molek je tu..hehe..tapi sekarang dah pandai sangat, hari2 nak

    ReplyDelete
  10. kak yaya : hehehe,rasa susu 1 Malaysia ni boleh tahan la... sekarang akak dah suka minum susu...hehehe :)

    ReplyDelete

Leave your comment here :)
No harsh/bad words ;)