Thursday, 22 August 2013

Entry Semalam

Assalamualaikumblogger-emoticon.blogspot.com

Sebenonye saya nak buat entry ni semalam,tapi dah penat sangat buatlah hari ni,hehehe :c: aik,ade pulak macam tu? :face50: haha...minggu ni ada aktiviti kokurikulum,hari ni dengan semalam ada permainan... saya bola jaring...tapi cikgu kata semua murid darjah 6 tak payah datang koko sebab tahun ni ada UPSR, awal tahun hari tu kena la datang tapi sekarang tak perlu... hummm.... semalam cikgu BI kelas saya tak datang jadi gantilah dengan cikgu lain,cikgu praktikal rasanya... garang jugak lah,hehe... dia cakap BI je masa kat dalam kelas... masa BI saya dengan kawan2 buat modul PDCA.... saya buat bahagian B kertas 2... saya bincang idea dengan Nadia, nasib baik cikgu tu bagi bincang dengan kawan tapi kena bincang senyap2 la tak boleh buat bising...

Okey,tu je untuk entry ni... Saya dah lupa lah apa lagi yang dah berlaku semalam,hehehe.. tengoklah nanti mungkin saya akan buat entry pasal hari ni pulak,hohohoblogger-emoticon.blogspot.com
Sekian,wassalam


8 comments :

  1. Cikgu praktikal kat sekolah akak tak garang tapi tegas . Seronok dia ajar . Boleh betul2 faham ..

    #btw dik , err ade perkataan yang tak sedap dilihat kat gambar tu . kalau boleh blur-kan la yaww :D :D

    ReplyDelete
  2. kak irdina : hehehe,bestlah kan kalau macam tu! :)

    #alamak,saya tak nampak kot tadi,saya delete je la gambar tu,senang cerita...

    ReplyDelete
  3. wah..sampai terlupa nak update pe..ni tentu sebab asyik fikir study jer...

    ReplyDelete
  4. farhana : hehehe,best la jugak.... :D

    ReplyDelete
  5. sis kathy : takdelah sis,penat je semalam,hehe :)

    ReplyDelete
  6. ha'ah . delete terus je senang kan :3

    ReplyDelete
  7. kak irdina : hehe,betul tu... saya dah delete.... :)

    ReplyDelete

Leave your comment here :)
No harsh/bad words ;)