Friday 20 September 2013

Tomorrow!

Assalamualaikum blogger2 cantik dan hensem sekalian!


cantik tak saya edit gambar ni? hehe,saya ambik kat weheartit...sebenarnya gambar ni cuma ada belon dengan awan tu je...saya rasa macam cantik tapi kosong je...jadi saya tambah la ayat2 tu,kikiki

Esok insyaallah saya akan pegi rumah Nadia! yeayu! Nadia nak tengok The Conjuring... dah habis UPSR dah... bolehla,kalau tak jangan harap la,hehe ada lagi kengkawan lain yang nak datang... tak sabar pulak nak tunggu esok... pastu kami nak edit blog nadia... kawan saya,auni dah ada blog...dia pon mintak tolong editkan blog dia... ok je...hihi 
Shooting Star | via Tumblr
credit :  weheartit
gambar ni saya tak edit,hehe... lagipon dia animated...dah cantik dah...tak perlu nak diedit
Auni ni blogger baru...kenalah bagi tunjuk ajar mana yang mampu...hehe,insyaallahbesok saya nak bawak camera..macam biasa la,nak tangkap gambar masa kat rumah nadia tu,hehe... insyaallah esok saya akan update entry...

Sekian,wassalam

12 comments :

  1. makin ramai kawan sis ada blog yer?

    ReplyDelete
  2. yeahh tunggu utk next entry :P

    ReplyDelete
  3. Patutlah ade sorang ni datang kt cbox akak... Nama dia "puteri". Tapi tengok kt komen salah satu entri dia, ade orang panggil dia "Auni"... Yang akak pelik, macam mane semua kawan2 fatanah ni kenal akak eh? Hehehee (belagak fofuuular :p)

    ReplyDelete
  4. kak murni : hee,thanks! tak buat2 lagi entry ni,huhu

    ReplyDelete
  5. sis kathy : tu la...hehe,blogging ni best kan? :D

    ReplyDelete
  6. kak ain : hehe...sampai sekarang tak update lagi,huhu... tak sempat...

    ReplyDelete
  7. kak irdina : hehe,gelaran dia 'Puteri'... nama dia athira auni.. saya panggil dia auni je.. :) kan akak selalu singgah blog saya(perasan)...lagipon akak ni peramah,baik... diorang kenal lah... hohoho :D

    ReplyDelete
  8. muda2 dah pndai bt blog =) mn gmbarnya?? dah 24hb ni he3

    ReplyDelete
  9. biasa2 je...tak reti buat doodle lagi,hehe... :) gambar? takde lagi..insyaallah nanti saya update... :)

    ReplyDelete

Leave your comment here :)
No harsh/bad words ;)