Friday, 8 November 2013

Aktiviti Memasak

Assalamualaikum

Untitled

Haa,tadi kat sekolah murid tahun 6 ada aktiviti memasak... best jugak tadi,tapi ada jugak kejadian yang tak best...hmm... kumpulan saya buat pancake,sandwich sardin,burger,spaghetti dan kopi O.... juri kumpulan kami Ustazah Wan Suriati... pancake Nadia la buat ramuan dia,ramai jugak cikgu cakap sedap,hehe... pandai hg Nadia! :D kumpulan lain pun menu diorang best2 jugak... tapi saya dapat rasa sikit je makanan tu,sedap! nak lagi.. pemenang cikgu umumkan isnin minggu depan...ada tempat pertama,kedua,ketiga dan saguhati... :) budak laki pun pandai masak jugak,hehe...

Tapi tadi ada la budak laki ni dia terjatuhkan lada hitam...botol dia kaca,pecah la kat atas lantai... pastu bukan rtei nak sapu,dia biar je... saya dengan Nadia jugak yang kena pergi ambik penyapu nak sapu lada tu... dah la jatuh kat lantai yang dekat dengan tempat kumpulan kami,ish.. kumpulan Fazlin buat roti jala...huu,saya suka roti jala... tak sempat nak merasa,dah licin! huhu

Besok ada jamuan...hehe :) dan esok jugak ada hari keusahawanan tahun 5... macam tahun saya dulu la... ada jual-jualan... cikgu bagi bawak kamera dengan hp esok...hurray lah diorang dapat bawak gajet,hehe

Sekian,assalamualaikum

18 comments :

  1. Assalam.. wak seronok memasak mcm ni.. nice sharing :)

    ReplyDelete
  2. seronoknya ada aktiviti memasak kat sekolah..

    ReplyDelete
  3. wah best nie...masak-masak lagi tu..hihi

    ReplyDelete
  4. seronok laa ada aktiviti camtu kat sekolah :)

    ReplyDelete
  5. wah seronoknya!!!! rindu zaman sekolah!^^

    ReplyDelete
  6. @Khir Khalidseronoklah,dpt memasak dgn kengkawan,hehe :) tq!

    ReplyDelete

Leave your comment here :)
No harsh/bad words ;)