Thursday, 7 November 2013

Tamat Sudah

Assalamualaikum... 

let's see new wonders together ✨
soo beautiful! :D 
Tamat sudaa...apa yang tamatnya?LYMA la,hehe... nasib baik happy ending :D best cerita dia..Saya tengok LYMA sambil makan murtabak ayam segera dengan bihun sup,hehe... baru best! :D minggu depan cerita baru pulak kan? Playboy Itu Suami Aku(PISA)... adaptasi novel jugak,tapi saya belum baca lagi novel dia...tengok cerita je la,hehe...saya cuma baca sinopsis dia,macam best je...hehe mesti melekat depan TV lagi la pasni,hehehe :)

Esok saya ada aktiviti memasak untuk tahun 6... saya dah siapkan bahan2 yang saya kena bawak.. Nadia sama kumpulan dengan saya,hehe...dan hari Sabtu ada jamuan kat sekolah! hurayy! cikgu kata pakai baju kurung... okeylah,hehe... cuma kasut kena pakai kasut sekolah...hmm

Itu sahaja,boboi!
Sekian,assalamualaikum...

10 comments :

  1. untunglah boleh tngok last episode.. huhu :(

    ReplyDelete
  2. kak munirah : ala kak,janganlah sedih... akak boleh tengok online,hehe :)

    ReplyDelete
  3. lepas nie...plan nak tonton juga lah cik akak...tapi cik akak tak minat dengan hero & heroin dia..hihi...

    ReplyDelete
  4. Fana bca dh PISA ^_^ Best sngt2!!!

    ReplyDelete
  5. cik akak : ehehe... :) hero & heroin dia saya pun tak kenal sangat,tak selalu tengok cerita diorang berlakon... :)

    ReplyDelete
  6. farhana : amboi,bestlah dia...dah baca..huu,jeles :P

    ReplyDelete
  7. perdu cinta : haha,betul tu...sekarang ni banyak drama adaptasi novel :)

    ReplyDelete
  8. sis kathy : haah sis... takutla plk..

    ReplyDelete

Leave your comment here :)
No harsh/bad words ;)