Wednesday, 27 November 2013

WW : Durian

Assalamualaikum...


Kenapa ramai sangat orang post pasal durian? 

30 comments :

  1. musim durian kot.. tp mmg byk pulak durian kt tepi2 jln area sg. buloh..

    ReplyDelete
  2. itulah, ramai betul yg post pasal durian :p mungkin tengah musim durian ataupun harga durian runtuh kot. hehehe

    ReplyDelete
  3. @Hafiza AizZawa hehe,tu la... saya tak beli lagi,huhu... nak makan...

    ReplyDelete
  4. @Mazni Munawar haha... :P saya pon belum lagi makan durian...diorang post pasal durian,saja nak buat saya terliur,hakhak :p

    ReplyDelete
  5. Tu la pasal..haha...merata dah pun org juai kt sini..

    Yaya..nnti kdai kek dibuka,sila berkunjung ya fatanah..hee..itu..TOP..hero terbaru akak..haha... ^_~

    ReplyDelete
  6. @adrianna syaz musim durian,hehe :)

    insyaallah...kalau saya balik kampung saya dekat perak bolehla singgah kedai kek akak,hehe :) amboi,minat TOP yer,haha :D

    ReplyDelete
  7. sape post pasal durian tu? kesian adik ni terliur :P :P

    ReplyDelete
  8. terasa pulak tetiba miahahaha
    meh laa umah akak dik makan durian :)

    ReplyDelete
  9. haha.. ada org mengaku kat atas ni.. :P jadi bukan akak lah kan :D

    ReplyDelete
  10. @Affy Afiqah haha,saja je tu.. janganlah terasa,hehe :)
    Kalau boleh,dah lama saya pegi rumah akak nak makan durian,haha...

    ReplyDelete
  11. @Aefa Aerisya haha :p dia pun sama... takpe2,nanti saya suruh ayah saya pegi beli durian,hehe :)

    ReplyDelete
  12. good2.. nnti update tau bile dah dpt durian. wat org lain plak terliur hihi

    ReplyDelete
  13. musim skarng nie kat sarawak :)

    ReplyDelete
  14. @Nao Mei hmm...musim durian kat sana ye,bestla,hehe :)

    ReplyDelete
  15. sini baru musim, hujung minggu ni kot baru pegi makan doyan. nak ikot tak? jom! hehehe..

    ReplyDelete
  16. tak perasan plak ramai yg post psl durian , mklum lah 2 3 hari ni bz. kihkihkih

    ReplyDelete
  17. Ayoo.. lapar durian lagilah saya.. :D :D

    ReplyDelete
  18. @Anne Nurain wah,bestlah... hehe :)

    nak nak! nak ikut! hehe :D

    ReplyDelete
  19. @Lieya Von Jay hehe... memang ramai kak..hehe :) saya sendiri pon tak makan lagi,petang ni kot,ehehe :)

    ReplyDelete
  20. @Putery FarHaNa haha.... dah makan dah hari tu :) yummylicious! <3

    ReplyDelete

Leave your comment here :)
No harsh/bad words ;)